10. Romantyczna kartka z balonami

Dzień dobry, witam Was w ten mroźny poranek. Przygotowałam dla Was romantyczną karteczkę
 w niecodziennej kolorystyce - no bo jak romantycznie to słodko i różowo. 
Słodko i owszem jest - bo kto nie lubi romantycznych balonów... ale ... czy kolorystyka 
czarno-popielato-pomarańczowa może być romantyczna?
Ja uważam, że tak. Połączyłam, balon, kwiaty i przecudną tekturkę świąteczny ornament ,
 która wg mnie może być wykorzystywana cały rok, a nie tylko w okresie świątecznym ... 
i niekoniecznie do prac świątecznych.
Tekturkę ozdobiłam czarno-srebrnym pudrem do embossingu. 
Karteczka mocno przestrzenna - wykorzystałam kosteczki 3d

Good morning and welcome on this frosty morning. I prepared for You a romantic card
 in an uncommon colour scheme because romantic means sweet and pink. It is sweet becuase 
who doesn't like romantic baloons... but... can black-grey-orange olour scheme 
be romantic too?
In my opinion, yes. I mixed baloons, flowers and a cute chipboard Christmas ornament 
which in my opinion can always be used, not only during Christmas... and not only to Christmas works.
The chipboard was decorated with black-silver powder for embossing. 
The card is very solid - I used here 3D cubes.









http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Ornament-swiateczny-Herbace/218

Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

instagram