27. Kurs na folder do płyt CD.

Dzień dobry - słońce pięknie świeci zabieramy się więc do pracy. 
Dzisiaj w ramach inspiracji dla: APScraft mam dla Was szybki kurs na folder do płyt CD. 
tablicę do bigowania (w przypadku braku takowej - linijkę) 


Startujemy:

Arkusz papieru przycinamy do rozmiaru: 21cm-30cm, odcinamy z tego pasek 7cm-30cm 
(pozostały papier wykorzystamy do ozdabiania)


 Większą część zaginamy tak aby w części środkowej było 14 cm, u mnie przykładowo zagięcia zrobiłam na 4" i 9,5" (moja bigownica niestety jest w calach)


 Zaginamy, docinamy papier do ozdobienia środka: 13,7-13,7 cm oraz dolnej części: 5,6-13,7 cm 


Górną część wytłaczam folderem do embossingu (ale można również okleić papierem).
Oklejam środkową część, następnie sklejam  krótsze boki - to będzie kieszonka na płytę,
oklejam krótszy bok. Baza na płytkę CD gotowa.


Przechodzimy do "zapięcia". Osobiście nie lubię "zapięć"  na wiązanie wstążek więc proponuję Wam przepaskę. Tutaj wykorzystuję węższy pasek 7-30cm.
Przykładam do folderu i delikatnie zaginam, tak aby pozostał lekki luz ok.3 mm - żeby przepaskę można było wsunąć (w środku będzie płyta)
Zagięcia robię tak, aby klejenie było na środku.


Miejsce klejenia maskuję wyciętym krążkiem z pozostałego papieru:


Teraz pozostaje nam już tylko ozdobić przepaskę wedle uznania.


A gotowy folder wygląda tak:



Wykorzystałam:
Pozdrawiam, chanya13



Komentarze

  1. bardzo fajny kursik i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny folderek :) zupełnie inaczej i lepiej wygląda niż zwykłe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram