Przepis na ażury.

Dzień dobry :) Dzisiaj będzie lekko i ażurowo. Moja przedostatnia inspiracja dla Od A do Zet. Przygotowałam dla Was karteczkę, której bazę wycięłam za pomocą wykrojnika Cheery Lynn Jest to jeden z niewielu wykrojników, przy pomocy którego można wyciąć naprawdę dużą bazę - w przybliżeniu 14,5-14,5cm. Główną bazę wycięłam w papierze wizytówkowym poprzez odrysowanie kształtu od wykrojnika, następnie wycięłam piękną ażurową serwetkę z arkusza Autumn 
oraz Autumn-steps
 i nakleiłam na bazę. Kolejną serwetkę z zestawu podkleiłam na taśmę dystansową.
Główną ozdobą są 2 tekturki man&wife oraz ażurowe serce
Tekturki pokryłam tuszem do embossingu posypałam proszkiem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą 
Na koniec kwiatki i listki i karteczka gotowa.






Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram