Mediowo ...

Dzień dobry :) U mnie piękny słoneczny dzień a jak u Was? Słoneczko natchnęło mnie do zabawy z mediami w ramach inspiracji dla http://projectprezent.com.pl/ . Zapraszam do oglądania.
Początkowo tło było zwykłą białą kartką z bloku akwarelowego. Całość ostęplowałam dużymi plamami szklanki   
Stworzyłam teksturę przy użyciu maski i pudru do embossingu, pochlapałam ecoliną i całość wykończyłam ramką którą również posypałam pudrem do embossingu. Na koniec jeszcze stempel Niech się spełni Twoje urodzinowe marzenie Karteczkę wykończyłam strzępiąc i tuszując brzegi vintage photo i gotowe ;)







Pozdrawiam, chanya13





Komentarze

  1. prześliczna mediowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest niesamowity! Ileż trzeba mieć doświadczenia, wyczucia kolorystycznego, żeby stworzyć taki z jednej strony szał energetyczno - kolorystyczny, a z drugiej - zupełną harmonię.
    U mnie to dopiero początek, a w dalszym ciągu nie wiem dlaczego ten efekt pokrycia szablonu pastą nazywa się teksturą i czym właściwie tusz różni się od pudru do embrossingu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą, pozdrawiam autorkę i jej miejscowość, która jest bardzo dobrze mi znana. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram