501. Kartka urodzinowa z motylami

Cześć. Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową, którą wykonałam ze starszych kolekcji papierów Craft O'Clock. Jest to moja kolejna inspiracja dla Sklepik GOSI.






Co prawda, w scrapbookingu/cardmakingu moda na papier bardzo szybko się zmienia, a na sklepowe półki co chwilę trafiają nowości. Uważam jednak, że warto również ciąć te starsze kolekcje, które mamy zachomikowane na półkach. Wystarczy, że dodamy dowolne dodatki do wycinania z nowych kolekcji i praca będzie cieszyła oko.






Przepis na kartkę. Ja wybrałam kwadratową bazę na kartkę oraz lawendowo-zielone papiery. Dodałam elementy wycięte z nowej kolekcji papierów Craft O'Clock Garden of Harmony, ręcznie robione kwiaty papierowe ze ścinków. Wisienką na torcie, a właściwie na kartce jest ażurowa tekturka z balonikami od CraftUla, która nadaje całości lekkości. Na kwiatach przysiadł motyl. Na koniec dodałam pasujący tekurowy napis z zestawu Urodziny.






Z racji tego, że kartka jest mocno przestrzenna trafi do pudełka z okienkiem. Kartka poleca się na imprezę urodzinową :)

Pozdrawiam Agnieszka

Komentarze

instagram