500. 18-nastka pełna blasku! Przygotuj się na wyjątkową kartkę urodzinową!

Cześć!

Mieć znowu te magiczne 18 lat :) Czasu niestety nie cofniemy, ale możemy świętować kolejne 18-nastki ;) Która to już u Ciebie?



Kartka urodzinowa jest moją inspiracją dla Sklepik Gosi. Tym razem jest to kartka w rozmiarze DL, zapakowana w pudełko z okienkiem.

Urodziny to okazja do hucznego, eleganckiego i pełnego blasku świętowania, tym bardziej jak chodzi o 18-naste urodziny. Sięgnęłam po papier ze złoceniami oraz złoty puder do embossingu WOW.  Jakby tego było mało ... on ma brokat, który pięknie się mieni. Żeby całość nie była zbyt błyszcząca, przełamałam ją czernią i delikatnym różem.




Kompozycję kartki zbudowałam na tekturce od CraftUla - serca, które zembossowałam na złoto. Dodałam również własnoręcznie wykonane bawełniane kwiaty, zielone listki i perły, aby nadać całości wyjątkowego charakteru.




P.S. Solenizantce kartka się podobała ♥ A Tobie? Jeśli szukasz wyjątkowej kartki, napisz do mnie.


Pozdrawiam serdecznie, 

Agnieszka ♥



Komentarze

instagram