... podarta ...

Witam Was słonecznie :) i zapraszam na inspirację dla http://www.odadozet.sklep.pl/
Dzisiaj u mnie inaczej - papier będzie podarty, warstwy, koronki,
sznurek o którym wiecznie zapominam ;) i bardzo nielubiany przeze mnie format DL
 (p.s. chyba go pokochałam) - wpływ powarsztatowy u Cynki - (warsztatowe pokażę przy okazji).

Ale od początku ... na tapetę poszła rozmarzona Alicja w wersji niebieskiej - wybrałam tylko arkusze niebieskie, docięłam bazę do rozmiaru kartki, brzegi postrzępiłam i dodarłam kolejne warstwy.
 Górną warstwę oplotłam sznurkiem 
dodałam koronki, tiulowe róże, pompony na taśmie  , uzupełniłam kwiatami z foamiranu 
oraz sweetheartami kilka pereł
W części centralnej umieściłam serwetkę Marianne Design 
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia dodać ;)









Przy okazji wysyłam na wyzwanie:
 
 
Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. fantastyczna wspaniałe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, świetny odcień niebieskiego, a te listki azurowe to wykrojnik? jaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to jest nowość - polskie wykrojniki, super wycina - polecam http://apscraft.pl/liscie/159-wykrojnik-czeresnia.html

      Usuń
  3. Prześliczna :) Cudny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, w bardzo optymistycznych barwach - życzę powodzenia w Filigrankowym wyzwaniu i dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartelucha:) dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram