Przepiśnik z pomponami.

Witam, tym razem chciałabym pokazać Wam przepiśnik. Moja kolejna inspiracja dla http://www.odadozet.sklep.pl/ Ozdobiony jest pomponami ;) jako, że mamy
 tydzień inspiracji z POMPONAMI W sklepie znajdziecie całe mnóstwo, w różnych kolorach. 
Przyznam, że u mnie nie była to "miłość od pierwszego użycia" . Kupiłam, bo ładne ale ... musiało trochę czasu upłynąć, żeby się do nich przekonać. Teraz ... nie wyobrażam sobie, żeby ich nie było. 
Sięgam po nie kiedy tylko mogę. Są świetnym "zapychaczem dziur".
Jako bazę wykorzystałam gotowy notes kuchenny ze Studio 75 
ozdobiłam kolekcją Palce lizać Studio 75 
 Jest ona tak zaprojektowana, że od razu całe strony są gotowe, wystarczy dodać niewiele ozdób
 i przepiśnik gotowy. Na wewnętrznych okładkach są 2 kieszenie - jedna pozioma, druga ukośna.
 Przepiśnik przepiśnikiem, ale jak wiadomo zawsze mamy multum luźnych karteczek z przepisami do wpisania ;) Przynajmniej ja tak mam. Brzegi wytuszowałam Tea dye mini dodałam koronki naturalne
 i papierowe, szydełkowy kwiat. Napis ułożyłam korzystając z zestawu Alfabet chorągiewki
dodałam mariankowy fartuszek - stary, ale idealny do przepiśników wzór (kto nie ma - jest dostępny 
w sklepie), a na ostatniej stronie wykorzystałam ażurowy border 

P.S. 
A teraz się Wam do czegoś przyznam ...... oj rodził się on w bólach ;) przez dłuższy czas. 
Ale w końcu w całej okazałości poniżej ;)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.









Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram