Black, white + one.

Witam wieczorową porą. ;) Macie jeszcze kilka dni żeby zgłosić się na wyzwanie - czarny, biały i jeszcze jeden kolor tutaj: http://creativecornerchallenges.blogspot.com/2015/11/team-mel-black-and-white-plus-1-more.html. Na początku chciałam ograniczyć ilość czarnego ale zmieniłam zdanie ;) Jakoś tak podoba mi się bardziej ;) A co Wy o tym myślicie?

Hello, I want to invite you on a new challenge here: http://creativecornerchallenges.blogspot.com/2015/11/team-mel-black-and-white-plus-1-more.html theme: black + white + one mote colour. First I want to add a much less black but I change my mind ;) I like them ;) What do you think?

Moje kartki / my cards:








Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Bardzo eleganckie kartki :-))) Zachwycający ażurkowy stempel ito wycięte ażurkowe tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to nie stempel - to papier, dostałam kiedyś i tak czekał na swój czas ;)

      Usuń
  2. piękne - takie w stylu glamour

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne: elegancje i prościutkie! Pozsdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram