Box z sowami ;)

Witam, osowiło mi się :) Co prawda muszę jeszcze ten box dopieścić, ale czas wyzwania mnie gonił ;) Nowe wyzwanie ruszyło na blogu Polkadoodles http://polkadoodle.blogspot.com/2015/07/week-27-add-some-embossing-crafting.html  - embossing. Czekamy na wasze prace - nie musi być stempli w pracy. Ja tym razem wykorzystałam gotowe grafiki sów z kolekcji: Twiggy and Toots collection Dodałam też drewniane sowy na klamerkach. Na środku miejsce na życzenia, zielone kieszonki na kasę ;) A embossing na różowym papierze na klapkach.

My next work today is exploding box full of owls ;)We have a new challenge here: http://polkadoodle.blogspot.com/2015/07/week-27-add-some-embossing-crafting.html theme is: add some embossing. I hope you join to us :)  This time I used Twiggy and Toots collection from Polkadoodles :) I added pre-coloured images with owls and two tinny wooden owls. For my embossing I used embossing folder. In the middle of my box (under lid) is a place where you can write something:) I hope you like it. Happy crafting.

Exploding box:






Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram