niedziela, 16 listopada 2014

Czekoladowo.

Witam, pogoda za oknem okropna - buro, deszcz :( Humor i samopoczucie u mnie dużo lepsze ;) Został kaszel, ale to już nic strasznego ;) mam nadzieję :) A do całkowitej poprawy humoru brakuje ... czekolady
Oto moja czekoladowa propozycja:





Coś tylko tiulowe róże wyszły ciemniej niż w rzeczywistości.
Karteczkę przygotowałam jako inspirację dla: http://creataliciouschallenges.blogspot.com/2014/11/challenge-69-chocolate-flavor-dt-call.html  temat: czekolada - zapraszam Was do wspólnej zabawy, przy okazji mamy 2-3 miejsca w DT - może ktoś ma ochotę dołączyć do zespołu? Wystarczy wysłać zgłoszenie ;)
Karteczkę wysyłam na wyzwanie:
Pozdrawiam, chanya13

7 komentarzy:

  1. Apetyczna :) Świetna babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite połączenie kolorów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. What a perfect card! Love that trim.
    Thanks for sharing this over at Lia Stampz. Good luck!
    xx
    Erum
    Lia Stampz Challenge Blog DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow love it! thank you for playing along with us at LiaStampz

    Lia Stampz Challenge Blog DT

    OdpowiedzUsuń