Notesik z cyrkoniami.

Witam, miało być jajecznie - ale będzie notesik. Jajka poczekają ;) Mały, niepozorny notesik dostał nowe szaty ;) Jakoś w tym wydaniu podoba mi się bardziej. Wściekle różowy grzbiet zakryłam wstążką, całość okleiłam papierami - co prawda też w różowych kolorach, ale wierzcie mi, ten róż jest spokojny. Mam jeszcze kilka "gołych" notesów to przy kolejnej metamorfozie pokażę notes przed ;) W środku kieszonka.
Oto on:







Pozdrawiam słonecznie - zapowaida się piękny dzień ;)
chanya13

Komentarze

  1. Bardzo elegancki i bardzo subtelny w kolorach, moich ulubionych:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Your notebook is beautiful, Agnieszka! Front side, inside and backside...all lovely! :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh superb notebook, fab work my friend !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny notes !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super metamorfoza, piękny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki się zrobił. Podoba mi się taki fuksjowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, wzruszyłam się na widok tego cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie słodziaszcze do damskiej torebeczki : )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i spersonalizowany. Wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notes, pięknie go okleiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram