Zielono-różowa.

Witam, dzisiaj prościutka i szybka w wykonaniu karteczka, na dodatek z papierów wygrzebanych z dna pojemnika. Postanowiłam zacząć "utylizować" moje ścinki ;) Jakoś zawsze wygodniej było brać nowy arkusz papieru, a skrawki do pudła (dość sporych gabarytów). Zobaczymy jak długo wytrwam w tym postanowieniu ;) A jak Wy radzicie sobie ze ścinkami?




Wykorzystane wykrojniki:
  • Cheery Lynn Designs - rose leaf strip - listki róż
  • Cheery Lynn Designs - iwy strip - drobniutkie listki
  • Cheery Lynn Designs - small butterflies - motylek
  • Spellbinders -  kwadratowa serwetka
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Bardzo ładna. Czuje się nadchodzącą wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, bardzo lubię to połączenie kolorów.
    Ostatnio posegregowałam ścinki kolorystycznie - muszę przetestować czy system się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka !!! Cudne masz ścinki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze zostawiam ścinki "na czarną godzinę" :) śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie zieleni z różem :) co ścinków to moje już się proszę o użycie i wychodzą z pudła :) czas się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Poznaję papier w drobne kwiatki :) Moje ścinki też się domagają wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie połączyłaś papiery. Karteczka wyszła bardzo radośnie. Oj przydałoby się i mi ogarnąć moje ścinki i w końcu je wykorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram