Pół wieku :)

Witam, dziękuję Wam za Wasze komentarze pod poprzednim postem :) Nie wiem jak Wy ale ja ostatnio coś się rozleniwiłam przez tą pogodę. Dzisiaj w końcu troszkę chłodniej :) Mam zamiar pokartkować :)
Ale ... karteczka na 50-te urodziny dla kobiety, która lubi czerwony :) Musiałam troszkę pójść na kompromis, bo coś cieniutko u mnie z czerwonymi papierami. Polecacie jakieś?

Oto karteczka:





Użyte wykrojniki:
  • Cheery Lynn  Design - small butterfly - motylki
  • Magnolia - summer foliage - listki
  • Spellbinders - 5-7 elegant labels 4 - etykieta
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Piekna i gustowana karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trzeba tak niewiele aby zachwycało.Mnie Twoja karteczka zachwyca.Przepiękna.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! I love the embossing, the colors, and the pretty butterflies! :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prostocie siła :) karteczka prezentuje się pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Sooooo Beautiful Chanya! Love the embossing and butterflies :-)
    Hugs, Steff

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram