Czerwono-fioletowe szaleństwo.

Witam. Dzisiejszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie http://unscriptedsketches.com/2012/03/unscripted-sketches-152/ wg. mapki. Tym razem poszalałam kolorystycznie, nie wiem co mnie napadło na połączenie fioletu i czerwieni na dodatek z brązem - ale jako całość osobiście mi się podoba.
Oto karteczka:








I mapka:



Stempelek w okienku odbity distressami - chyba nie jest to najlepsze rozwiązanie, albo papier do kitu, ale nie mam innego tuszu ani papier - proszę o radę.

Rameczka podklejona na taśmie 3mm. Tło kartki i ramka zembossingowane i podbarwione distressami. Kwiatuszki ręcznie robione. Pozdrawiam chanya13.

Komentarze

  1. Rzeczywiście jest śliczna, bardzo mi się podoba. Jak z resztą wszystkie Twoje karteczki. I tobie też życzę Wesołych Świąt!!! I bogatego czekoladowego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card - love those flowers! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram