476. Kartka ślubna z kwiatami

Dzień dobry,

jak Ci mija dzień?
Lato w tym roku jest wyjątkowo kapryśne, przynajmniej u mnie.
Deszcz, zimno na przemian z duchotą. Dzisiaj jak na razie jest pochmurno.
Ale ... wracamy do kartek.
Chciałabym pokazać kartkę ślubna, która była moją inspiracją dla Sklep Craft O' Clock.
Wiem ... mam straszne tyły jeżeli chodzi o publikację prac.
Czy to kiedykolwiek nadgonię? Nie mam pojęcia.
Wiele zależy od Ciebie, czy będziesz chciała oglądać moje kolejne prace.
To jak? Wchodzisz w to? Zostawisz ślad po sobie?
Jakieś słowo - czy Ci się podoba czy nie? Liczę na Ciebie.

Kartka ślubna powstała z kolekcji Spring morning dreams,
z całym mnóstwem wycinanych elementów,
które podkleiłam na kostkach 3D,
przez co praca nabrała lekkości i przestrzenności.
Niezawodna para młoda od CraftPassion.pl
oraz serce od Craft&You Design dopełniły całości.
I jak wyszło?

Pozdrawiam Agnieszka chanya13








Komentarze

instagram