211. Kartka ślubna z kwiatami

Dzień dobry,

święta, święta i już po. Ten czas zdecydowanie za szybko płynie.
Tak samo jak minął mój czas w APScraft. Dzisiaj moja pożegnalna inspiracja.
Jak to w życiu bywa coś się kończy coś zaczyna.
Stąd też jako ostatnia - kartka ślubna - początek nowej drogi życia.
Sięgnęłam po papier pustynia
który połączyłam z bielą i różem. Kwiaty wykonałam z foamiranu ecru a wycięłam
 za pomocą wykrojnika nasturcja mała 
Wykorzystałam również wykrojnik fasolę oraz baner M

 Zapraszam:








Wysyłam na wyzwanie:



Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Pełna uroku i bardzo romantyczna, jakoś tak skojarzyła mi się z ciasteczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So absolutely stunning!! I love the details and the gorgeous flowers!! This is so beautiful!! Thanks so much for playing along at Scrapy Land!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram