202. Białe święta - kartka świąteczna

Dobry wieczór,

zapraszam Was wieczorową porą na nowe wyzwanie 
Crafty Cardmakers - temat: święta.
Temat na czasie i bardzo szeroki.
Tym razem przygotowałam kartkę świąteczną z motywem szopki, w bieli.
Przełamałam ją czerwoną gwiazdą. Drzewa i szopkę pokryłam brokatem w kleju.
Ale w momencie robienia zdjęć był jeszcze mokry i niezbyt dobrze go widać ;)
Uwierzcie mi na słowo, że dzisiaj kartka pięknie się skrzy i mieni.

Zapraszam:






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Kartka ma w sobie dużo uroku! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Piękna kompozycja i kolory, a poinsecja jak wisienka na torcie :) Jest taka, jakie powinny być święta - ze świętą rodziną , śnieżne i mroźne. Zauroczyła mnie swoim świątecznym nastrojem.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this so much! Stunning design! Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram