109. Kartka urodzinowa z czerwonymi kwiatami

Dzień dobry.
Dzisiaj w ramach inspiracji dla APScraft
zapraszam Was  na kartkę urodzinową z czerwienią w roli głównej,
 którą przełamałam zielenią, 
białym oraz elementami wyciętymi z papieru PUSTYNIA .
Moim nieodzownym elementem kartek są liście winorośli  oraz banerki.
 Tym razem baner M wykorzystałam jako chorągiewki
 i jako podstawę na której odbiłam stempel.

Chwilowo jest on niedostępny w sklepie, ale mamy również w ofercie
 2 inne banerki:

Kwiaty wykonałam z foamiranu przy użyciu wykrojnika szczęściarz
Kwiatki "formowałam" na  żelazku - jest to bardzo szybki sposób. Wystarczy złożyć
 po 2 kwiatuszki w przypadku małych i po 3 (w tym 1 najmniejszy dałam w innym kolorze) 
dodać pręciki i gotowe.

Blasku dodałam przy pomocy perełek których jest bardzo duży wybór w sklepie.
Jeszcze biały sznurek zawiązany w kokardkę na tagu i karteczka gotowa.
 







 
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram