niedziela, 17 sierpnia 2014

... ślubnie

Witam, dzisiaj karteczka a właściwie kartka, rozmiar15-21 cm ślubna, chociaż nie do końca w ślubnych kolorach. Oto ona:





I w końcu doczekałam się nowego miejsca do pracy - prezent od Męża (nawet okno umył) :


powoli przeprowadzam się, okazało się, że wiele rzeczy mam do sprzedania (ktoś chętny - to zrobię zakładkę na blogu - wykrojniki, stemple w tym Magnolie, trymer itp) Czekam jeszcze na szafkę na papier i pochwalę się jak już będzie całość ;) Po raz pierwszy nie bolą mnie plecy ;) Trochę czasu upłynie zanim przyzwyczaję się gdzie co jest ... ale w końcu mam własne biurko a nie podłogę:)

Pozdrawiam, chanya13

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka .Ja chętna zależy jakie wykrojniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca,zazdroszczę ci miejsca do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, przede wszystkim gratuluje wspanialego miejsca do pracy.Juz widziałam na fb:)))ale i tu pochwale.Gratuluje tez wspaniałej karteczki, ma swoj styl i jest oryginalna. Szkoda, ze ja bez kasy bo moze bym cos kupiła od Ciebie...a tak to:((((pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka- urocze ptaszki :) Gratuluję miejsca pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce do pracy - zazdroszczę :) I kaktusy cudne masz :) Kartka śliczna, nietypowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, bardzo fajnie wytuszowałaś ptaszki :).
    Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń