454. Exploding box z fiołkami

Dzień dobry,

za oknem ... wiosna.
Słońce świeci, niebo jest błękitne, czegóż chcieć więcej?
Dlatego też dzisiaj będzie wiosennie i mega energetycznie.
Pewnie już widziałaś najnowszą kolekcję od Craft O'Clock
Twórcza zaduma? Ulubiony fiolet połączony z limonką.
A może już nawet pocięłaś i coś ukleiłaś?
Ja chciałabym Ci pokazać urodzinowego exploding boxa z tortem.
W ruch poszły nożyczki i mnóstwo kostek 3D.
Jest fioletowo, jest kwiatowo, jest kobieco i przestrzennie.
I jak? Podoba Ci się?
Ja jestem zachwycona - kolorystyką, dodatkami do wycinania,
możliwościami jakie daje mi ta kolekcja.
Przez to, że poszalałam z ozdabianiem ścianek i pieczeniem torta ;) 
życzenia pozostaje mi umieścić wewnątrz wieczka.
Ale, żeby nie było ... motywujące myśli są widoczne od razu.

Zapraszam:

















Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram