313. Kartka świąteczna - napkin fold card

Dzień dobry,

zapraszam na mój debiut w Craft o'Clock.
Nawet nie wiecie jak się cieszę.
Na pierwszy rzut poszła kolekcja Brr ... it's cold outsiede.
Jest to stonowana, zimowa kolekcja.
Tym razem postawiłam na coś nowego: napkin fold card.
Od dłuższego czasu się do niej przymierzałam ale jakoś nie było okazji.
Baza kartki powstała z białego kartonu 30-30 cm,
okleiłam ją arkuszem 02, poskładałam.
Całość przełożyłam przepaską, którą ozdobiłam scenką zimową
i ręcznie robionymi kwiatami.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. OMG ... this is GORGEOUS!!! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie, powiedziałabym nawet, że magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, oh wow. Simply striking with so many details, that are eye catching. Thanks for joining us at Scrapy Land Challenges.
    Hugs
    Berni DT
    scrapyland.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! What wonderful projects. I love all the details, so pretty. Thanks for playing along at Dies R Us, so happy you joined us!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram