174. Kartka ślubna w pudełku

Witam, 

pora nadgonić zaległości. Dzisiaj pokażę Wam moją inspirację dla Art Brawurka 
a jest nią kartka ślubna w pudełku. Miało być elegancko, 
ale jednocześnie delikatnie i romantycznie. 
Tym razem postawiłam na rozmiar DL. Wykorzystałam gotową bazę z pudełkiem 
w kolorze kraft. Brzegi pudełka okleiłam taśmą washi. 
Pudełko oraz bazę ozdobiłam papierem UHK Gallery z kolekcji Frosty Morning,
 który pomieszałam z papierem kraft. Dodałam kwiaty i koronki. 
Całość wykończyłam napisem odbitym przy pomocy stempelka.
 Mam nadzieję, że udało mi się nadać temu zestawowi lekkiego i romantycznego klimatu,
 pomimo  kolorystyki, na którą się zdecydowałam.
 
 Zapraszam:












Ze sklepu wykorzystałam:
Pozdrawiam Agnieszka chanya13
 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram