47. Kartka urodzinowa mixed-media

Witajcie ponownie. Tym razem chciałabym pokazać Wam urodzinową kartkę mixed-media, 
przygotowaną na wyzwanie: własne tło w Crafty Cardmakers
Początkowo tło było białą kartką papieru akwarelowego. Pochlapałam go farbą w płynie - zieloną i ciemno
zieloną, postemplowałam i nałożyłam gel medium przez maskę, który posypałam pudrem do embossingu i stopiłam. Na końcu wytuszowałam distressem - tea dye. Całość uzupełniłam metalowymi dodatkami.

Hello, today I made mixed-media card. At the beginning my background was a pice of white paper. I used watercolor paper. I splashed it with liquid water color ( green and dark green), later I postmarked it with some images and used stencil. I applayed gel medium and covered it with embossing powder. Next I used some distress ink - tea dye. I also added some metal embellishments.















Wyzwania:

Pozdrawiam, chanya13



Komentarze

  1. Stunning card. Lovely details and design. Judy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card and so much lovely texture, brilliant. Have a great crafty weekend and happy crafting, Angela xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card
    Thanks for joining us at Scrapyland challenges blog and good luck !
    Maryvonne DT Member

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram