Morska toń.

Witam, lato coraz bliżej ... Dzisiaj chciałabym pokazać Wam karteczkę, którą przygotowałam w ramach inspiracji dla:  http://clearitoutchallenge.blogspot.com/2015/05/its-challenge-time_19.html   na wyzwanie: wakacyjna zabawa + dodatkowo ćwieki.
Przyznam , że bałam się tego stempelka ... ale z efektu końcowego jestem zadowolona, nie wiem co Wy na to? Mam nadzieję, że przyłączycie się do naszego wyzwania :)

Hello, today I want to share with you a card, which I prepared for: http://clearitoutchallenge.blogspot.com/2015/05/its-challenge-time_19.html  ,  new challenge: Holiday - school's out + stash: brads / eyelets.
I hope you join to us :) Well, I must say something .... I was a little scared about this image ... but I'm smug how to colour it ;) What do you think? Hugs.

Moja kartka / my card:





Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. świetna kartka wspaniała kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Super tło zrobiłaś, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka i stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory - bardzo nawiązujące do lata. Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram