Wyniki Candy :)

Witam, przyszła pora na ogłoszenie wyników mojego rocznicowego Candy :)
Chciałam podziękować Wszystkim za tak liczny udział w moim candy - cieszę się, że kilka osób pozostało ze mną na dłużej i z chęcią do mnie powraca.
Dzięki Waszym zapisom ja też odkryłam kilka nowych miejsc, do których z chęcią będę powracała :)

Pousuwałam komentarze powtarzające się, odpowiedzi itp. I pozostała mi taka lista.
Lista uczestników:
  1. hahhaha mówiłam że będę pierwsza :)
  2. Ustawiam się w kolejce - zasady wypełnione
  3. Ja też w kolejce tej stoję :-) A z okazji zbliżającego się roczku nieustającej weny , rosnącego w zastraszającym tempie grona obserwatorów, cudownych,szczerych komentarzy i sił do realizacji swoich pomysłów życzę.
  4. o ja cie
    takie cuda
    ze sie ustawię grzecznie
    Gratuluję roczku
    początki często nie są łatwo
    ale warto było wytrwać;)
    W pasku bocznym informacj
    a teraz tylko życzyć sobie szczęścia:)
  5. I ja się ustawiam i życzę wielu rocznic okrągłych ;))
  6. No to sprobuje jeszcze raz ustawic w kolejce :)
  7. Kolejny raz się zgłaszam :)
    Może i tym razem się uda :>
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)
  8. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością . Pozdrawiam
  9. tilda z prosiaczkiem cudo chciałoby się takową mieć ...pozdrawiam
  10. A ja jeszcze nie mam zadnej Tilduni... I chetnie ja przyjme do siebie ;) A obserwatorem jestem juz od jakiegos czasu. Pozdrawiam!!!!
  11. Piekne candy ,Mam tildy ale nie mam czym pomalować może kiedyś ,obserwatorem już jestem
  12. Nie przepuszczę okazji. A jako stały bywalec, i tak tu pozostanę :)
  13. Ja trafiłam na Twojego bloga po raz pierwszy i z pewnością zostanę na dłużej! Pięknie tu u Ciebie!
    A w Magnoliach jestem zakochana choć jeszcze nie posiadam ani jednej :(
    Może los się do mnie uśmiechnie otrzymam ją od Cibie :)
  14. Może to będzie mój pierwszy raz? Trzymam za siebie kciuki! :)
    Ciepło pozdrawiam i gratuluję kartkowego roczku życząc kolejnych i kolejnych!
  15. Obserwuję sobie już od dawna :) Dlatego z przyjemnością się ustawiam w kolejce:)
  16. Ja też się zapisuję. Pozdrawiam i życzę kolejnych "rocznic"
  17. ja tez sie zglaszam;D;D;D i biegne wkleic bannerek ;D
    fioridifantasia.blogspot.it
  18. ja też grzecznie stanę w ogoneczku,spać nie mogę przez te stempelki ...
    ślicznie kolorujesz
    Biegnę wkleić na blogu co trzeba,nawet jesli nie wygram to i tak będę tu zagladać do Ciebie,póki mnie nie wygonisz hi hi
  19. Witam, ja też zgłaszam się do zabawy.
    http://myartkat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)
  20. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością dołączę do grona oczekujących na szczęśliwy los :) Pozdrawiam serdecznie :)
  21. Ja też z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce:) uwielbiam Tildy:) Obserwuję:) Banerek już mam:)
  22. I ja również dołączę się do tej kolejki po cudne przydasie:)
    Obserwatorem od dawna już jestem.
    No i jestem pełna podziwu Twojego talentu, bo w sumie to już rok minął (jak pisałaś), odkąd zrobiłaś pierwszą kartkę, a tu takie postępy widzę na Twoim blogu, jak byś była w tym od lat :):):) Mi to jeszcze daleko daleko do tej drogi.... Ale też bardzo dużo się nauczyłam:)
    Więc z okazji roczku wszystkiego naj naj...i dalszego rozwijania tak wspaniałej pasji!
    Pozdrawiam ....
  23. Od razu w oczy rzucił mi się stempelek... Oczywiście się zapisuję, może tym razem mi się poszczęści:)
    Bloga z wielką ochotą obserwuję od bardzo dawna, link na pasku bocznym mam chyba od początku istnienia mojego bloga;) - zostaje mi tylko umieścić banerek i podpisać się tutaj:d
  24. Gdybym nie miała tego stempelka to bym na 100% już się zapisywała w kolejce. Ale mam już taki stempelek i jestem nim zachwycona bo świnki rządzą :P
  25. Nie mogłabym przejść obojętnie obok takiej szansy;)
    To teraz życzę kolejnych rocznic, mnóstwa inspiracji i ciągłej, nieustającej weny!
    Pozdrawiam
  26. Można wstawić banner na boczny pasek? ;)
  27. łeeee dotarłam w końcu zarobiona, chcę te świnię o boniu chcę!
  28. Nie może mnie tu zabraknąć. Ustawiam się w kolejce jako numerek 32 :)
  29. Oczywiście, że wyrażam chęć udziału w zabawie :) A co do Twoich prac, to są cudne :)
  30. Gratuluję roczku i zapisuję się na to słodkie candy :)
    Pozdrawiam!
  31. dziękuję za zaproszenie:) z miłą chęcią zapisuję się na Twoje słodkości:) gratuluję roczku i życzę mnóstwo weny twórczej:)pozdrawiam
  32. to i ja stanę grzecznie po te cudowności:)gratuluje roczku i oby tak dalej twórczo mijały kolejne lata:)
  33. Wszystkiego dobrego z okazji roczku :)
    I ja się dopisuję do listy i zapraszam do mnie: evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam :)
  34. Również się zapisuję. Udostępniłam link konkursowy na FB atena20@poczta.onet.pl
  35. I ja w kolejeczce stanę :)
    Mam Cie na oku od dawna ;)
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.
  36. gratuluję pięknego roczku na blogu i życzę wytrwałości bo Twoje prace są śliczne.
    Z przyjemnością dołączam do zabawy!! banerek wisi na lewym pasku
  37. oooo a jak ktoś nie ma spisu blogów w pasku bocznym? :(
    OdpowiedzUsuń
  38. Cuda, cudeńka:-)
  39.  
    Ja też ustawiam się w kolejeczce po te cuda i serdecznie gratuluję roczku ;)
  40. Ależ słodkie Candy! Dziękuję za zaproszenie!
    Staję w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie :)
  41. Gratuluje rocznicy i ustawiam sie!
  42. Jestem tu po raz pierwszy, ale nie ostatni :)
    Ja zaczęłam z kartkami też w zeszłym roku, ale w grudniu...
    Nauczyłam się również sporo, ale daleko mi do Twoich prac.
    Ustawię się również w kolejce... może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Banerek oczywiście zaraz wstawię i zacznę obserwację :)
  43. zapisuje sie i pozdrawiam :)
  44. Dalszego, pełnego pasji i sukcesów kartkowania życzę! Wkomponuję się w ogonek i melduję, że warunki spełnione.
  45. i ja i ja i ja... ja też chce do kolejki po te cuda :)
  46. Witam, z ogromną radością przystępuję do Twojej zabawy, dziękując za zaproszenie. Fanką Twoją jestem już od dawna - tego ukryć się nie da! I obecnie Twoje prace są moją inspiracją, daleko mi do Twojej precyzji no i brakuje materiałów, niestety czasu i umiejętności, mimo, że chęci duże. Ale praktyka czyni mistrza, zatem małymi kroczkami do przodu! Wszystkiego dobrego z okazji roczku :) z tej okazji życzę Ci wielu twórczych momentów... Pozdrawiam Beata z www.kartkownia.blox.pl :)
  47. jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę częściej zaglądać bo piękne prace tworzysz :) zapraszam również na swoje candy :)
  48. Liczę na nutkę szczęscia :) wspaniałe niespodzianki przygotowałaś.Super :) pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych roczków :)
  49. Piękne prace, również jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam serdecznie.
  50. serdeczne życzenia składam :)) candy to jednak fajna sprawa, bo dzięki niemu odkryłam Twój blog i bardzo mi się tu podoba, więc zostaję!! no i też będę czekała na weryfikację swojego szczęścia :)
  51. Nie mam paska bocznego z blogami, a szkoda, bo chętnie wzięłabym udział (:
    Gratuluję rocznicy!
  52. Kuszące cukieraski. Staję grzecznie w kolejce. Pozdrawiam :)
  53. Jest co świętować, wszystkiego dobrego!
    Chyba wszystkie warunki spełniłam, nie dodałam jedynie do obserwowanych, bo z tego nie korzystam, moim przypominaczem jest pasek boczny z blogami :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce!
  54. I ja też ustawiam się grzecznie w kolejce.... kciuki trzymając... tak żeby słodkości do mnie akurat trafiły... pozdrawiam....
  55. To i ja się dopisuję ;) info na pasku bocznym... pozdrawiam :D klamaja.blogspot.com
  56. Staje w ogonku :) może świnkę uda mi się przygarnąć.
    Pozdrawiam
  57. Już kilka razy byłam i zawsze mówię jutro się zapiszę. Dziś jest ten dzień więc życzę ci niewyczerpywalnych pokładów kreatywności pozwalających na kolejne lata twórczości:)
  58. Z miłą chęcią zapisuję sie po słodkości...może szczęście mi dopisze:)
    Serdecznie pozdrawiam:)
  59. Serdecznie gratuluję roczku i życzę nieustającej weny :))
    Ustawiam się w kolejce, bo nie mam jeszcze żadnej Tildy - a nuż mi się poszczęści. Byłby piękny prezent imieninowy (19) :))
    Obserwuję, blog dodany, a info o cukiereczkach w pasku bocznym.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  60. Ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie
  61. Gratuluję sukcesów "blogowniczych";-). Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce po te
  62. wszystkiego dobrego, veny i żeby już w blogowaniu "z górki było" (ja nadal mam pod górę zdecydowanie :) )Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce
  63. Ustawiam się w kolejce i życzę kolejnych lat pełnych pomysłów i czasu na ich realizację :) Pozdrawiam
  64. Ja też! Ja też! :)
  65. i ja i ja :)
    chcę rozpocząć przygodę z kartkowaniem więc zgłaszam się do konkursu :)
    nie mogę się napatrzeć na twoje arcydzieła, cudo!!!!!!!!!
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.
  67. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Zapisuję się na cudne Candy i ja.
  68. Blog założony, informacja umieszczona - mogę się zapisać w kolecje grzecznie ;-)
    Buziaki
  69. Szczere gratulacje rocznic, oby takich owocnych roczków było jak najwięcej :) Trzymaj się cieplutko :)
  70. gratuluję rocznic :) pozdrawiam
  71. Gratuluję okazji do świętowania :)) i zapisuję się na candy :)
  72. Gratulacje i wielu sukcesów życzę!
    Staję po te cudeńka- może się uda:)
  73. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę równie twórczej weny jak do tej pory :))
    Obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu.
    Niestety nie mam na bocznym pasku listy blogów :((
    Mam boczny pasek z info o candy, na którym umieściłam Twoje cukierki http://arteglazejowka.blogspot.com/
    Pozdrawiam życząc dalszych sukcesów :)
  74. Dopisuję się i ja do kolejki po cukierki :) Warunki spełnione i będę wracać częściej :)http://weavingcraft.blogspot.com/  Pozdrawiam ivo
  75. Super cukiereczki, z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :-) Pozdrawiam!
  76. Hey Chanya, Lovely candy. Thank u for the chance. Am already a follower. Have plced the link to ur candy on my sidebar.hugs
    Catherine
  77. Świetne candy, chętnie spróbuję swojego szczęścia :)
    Pozdrawiam,
    Ola

  78. Witaj, z chęcią ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com
  79. Oj tłoczno tu u Ciebie- ochotę na słodycze mam a jakże- mam problemy z tym warunkiem paska bocznego- nie obrażę się jak to mnie zdyskwalifikuję-pozdrawiam serdecznie : )
  80. Spełniłam wszystkie warunki- z miłą chęcią się więc zapisuję:)
  81. A to na ostatnią chwilę jeszcze ja się ustawię. Banner w pasku na monifaktura.blogspot.com


    Postanowiłam rozlosować jeszcze drobne nagrody pocieszenia :)- niespodzianki. Jak świętować to świętować, żeby nie było od razu wiadomo kto wygrał - tylko numerki :)

    Nagroda główna ląduje u:


    Oraz nagrody niespodzianki:

    co do nagród niespodzianek proszę o wybór tematyki : święta czy ogólnie :)
    2 zestawy świąteczne i 2 zestawy ogólne :) decyduje kolejność zgłoszeń.

    Będzie mi miło jak info o nagrodzie pojawi się na Waszym blogu oraz  osoby, które wygrały proszę o podanie dnia i miesiąca urodzin w emilu :) do mnie

    Kontakt:  paw.agnieszka@gmail.com
    Wysyłka po niedzieli.

    Dziękuję bardzo Wszystkim za zabawę :)
    pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Gratuluje szczęściarom i dziękuje Agnieszko za wspaniałą zabawe!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. również gratuluję i dziękuję za zabawę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom, które przygarnę Tildunię ;-)i inne niespodzianki. Aguś cudowna zabawa dziękuję, że mogłam brać udział.
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. ale im zazdroszczę ,gratulacje dla szczęściar,dziekuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało się, ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, nie wierzę własnym oczom!!!
    Nie udało mi się wygrać Tildy, ale z nagrody niespodzianki już bardzo się cieszę :))
    Dziękuję Agnieszko za wspaniała zabawę i gratuluję pozostałym wygranym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę :D szkoda że nie udało się zgarnąć nawet nagrody niespodzianki, ale może innym razem ;) Dziewczynom gratuluję ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje !!!
    Pozdrawiam serdecznie - Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za zabawe, gratuluje wylosowanym i zycze milego dzionka wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no dobra do tej chwili jestem w szoku.... ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeee Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, było tak blisko! gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale niespodzianka!! Aż sprawdzałam 10 razy mój numerek. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale szalejesz :)) gratulacje dla dziewczyn!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczesciary - gratuluje!!! I dziekuje Agnieszko za pyszna zabawe z nutka dreszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hearty Congratulations to all the winners.

    hugs
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze dwie osoby się nie odezwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie zostały zestawy świąteczne - ale jeżeli będziecie chciały bardziej ogólny to coś wymyślę - pozdrawiam i czekam na emila od nr 46 i 72

      Usuń
  19. Gratuluję szczęśliwym wygranym !

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Doczytałam że zostały zestawy świąteczne , więc proszę o taki zestaw :) Pozdrawiam i dziękuję za miłą zabawę :))

      Usuń
  21. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Random mnie nie lubi, zdecydowanie. Z wzajemnością;p hah;p gratuluję zwyciężczynią:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ja się cieszę... i jakże dziękuję :D Już nie mogę się doczekać niespodzianki :D i gratuluję pozostałym! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyniom!
    Z własnego doświadczenia wiem, że otrzymacie cudeńka :)

    A Tobie kochana wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje Dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszko
    serdecznie dziękuję za nagrodę-niespodziankę.
    Tu się nią chwalę
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2012/11/prezenty-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram